2 תשובות
זה לא משנה לכמה זמן, ביום ראשון תגיעי לעיר הבה"דים ומשם תראי מה את עושה. אני מנחשת שזה בשביל קורס, או שירות סדיר. כך או כך תגיעי לעיר הבה"דים ויקלטו אותך ויסבירו לך הכל.
זה ליום אחד כנראה בשביל קורס ..
ואז בקורס ירשמו לך שם את החוגר ככה שתיכנסי קבוע עד סיום הקורס.
ואז בקורס ירשמו לך שם את החוגר ככה שתיכנסי קבוע עד סיום הקורס.
באותו הנושא: