5 תשובות
למה שתיהיה עצובה? נפגשתם כולה פעם אחת,הוא גם בנאדם..יש לו טייפ מסוים.
תמשיכי הלאה,ואל תעלבי,אין סיבה.
תמשיכי הלאה,ואל תעלבי,אין סיבה.
שואל השאלה:
אוף אוקיי תודה לכם:(
אוף אוקיי תודה לכם:(
אנונימית
עזבי אותו את לא צריכה אותו.
יש מספיק בנים בעולם.
את מהממת מושלמת וזה שאת לא הטעם שלו לא אומר שאת לא הטעם של משהו אחר
יש מספיק בנים בעולם.
את מהממת מושלמת וזה שאת לא הטעם שלו לא אומר שאת לא הטעם של משהו אחר
שילך קיבינימט את לא צריכה אותו
עד מחר לא תזכרי אותו בכלל
באותו הנושא: