11 תשובות
קרמבו
קרמבו
עוגיה
קרמבו
את העוגייה, זה שלמות p:
עוגייה
את העוגייה הכי טעים שיש
עוגיה
אבל אנלא לא אוהבת קרמבו
אבל אנלא לא אוהבת קרמבו
את המוקה חח
את הקרמבו
אני אף פעם לא אהבתי את העוגיה
אני אף פעם לא אהבתי את העוגיה
קרמבו, אני גם לא אהבתי את העוגייה אף פעם
באותו הנושא: