7 תשובות
תהיי מי שאת ושימי זין על מי שיש לו בעיה עם זה
אל תילחצי ותהיי את.. עובד הכי טוב
זה קשה
מאד
אבל תתחילי לצאת מאיזור הנוחות, לנסות כן לדבר עם אנשים, להדחף לחבורות, מסגרות, רק ככה זה עובד
אולי בכלל מה שאת קוראת לו לא טבעי הוא כן טבעי רק שאת חסרת ביטחון לגבי זה
את יודעת אנשים משנים את עצמם בבתאם לסיטואציה ולאנשים דהם נמצאים איתם
מאד
אבל תתחילי לצאת מאיזור הנוחות, לנסות כן לדבר עם אנשים, להדחף לחבורות, מסגרות, רק ככה זה עובד
אולי בכלל מה שאת קוראת לו לא טבעי הוא כן טבעי רק שאת חסרת ביטחון לגבי זה
את יודעת אנשים משנים את עצמם בבתאם לסיטואציה ולאנשים דהם נמצאים איתם
מה רע בלהיות מוזרה?
שואל השאלה:
שאני מרגישה שהסביבה לא אוהבת אותי:-( לא מתחברת אליי, הרגשה של בדידות
שאני מרגישה שהסביבה לא אוהבת אותי:-( לא מתחברת אליי, הרגשה של בדידות
אנונימית
תנסי להתחבר לאנשים שדומים לך. ואז את לא תרגישי מוזרה
תעבדי הכי טוב עם עצמך ותדאגי שאת מוכנה לכל תקרית,גם המביכה ביותר,סך הכול תצחקי מהרגעים הכי מביכים וואלה אצלי זה מבורך,להפוך את הפדיחה ליותר גדולה חח
באותו הנושא: