4 תשובות
מה השאלה פה?
תצאי תבלי תגידי אנשים ותנסי כמה שפחות לחשוב עליו ובסוף עם הזמן זה יעלם
שואל השאלה:
זהו,שכבר עבר יותר משנה וזה לא עובר...והשאלה היא,איך אפשר לשכוח ממנו או להתחמק אם כול הזמן אני רואה אותו!!!!!!!!
להתחמק זה לא מה שיעזור כי בסופו של דבר זה רגש ואני לא מאמינה במשפט רחוק מהעין רחוק מהלב אבל מה שכן אני עשיתי אני לא הכי תומכת בזה אבל זה עובד
פשוט שיקרתי לעצמי שלא אכפת לי מבחור ודיברתי לעצמי ולכולם שהכל טוב עד שהכל בסוף היה באמת טוב