4 תשובות
בעיניי זה מוגזם.. אבל זה ממש תלוי באופי שלו
גם חיילים מתבגרים מהר וקרבי בהתחלה זה לראות אותו פעם ב21 יום
אני הייתי הולכת על תלמיד תיכון כמוני
התחלתי לצאת עם חיילים שסיימתי יב.. וכבר אני התגייסתי יותא מבינים תעולם שלהם
למה מוגזם ? כמה ההבדל בגיל? אולי שנה וחצי ..
חושבת שאם יש לכם כימיה נהדרת , כדאי להמשיך .
למצוא כימיה טובה עם מישהו זה לא כל כך שכיח.
הייתי הולכת על זה . הלב שלך מדבר ורוצה.
בהצלחה רבה.
תאהבי את מי שאת רוצה כל עוד זה עושה לך טוב
שואל השאלה:
עפרה כן יש לנו כימיה טובה
כיאלו אנחנו מדברים הרבה וכיף לנו ביחד
וזה נראה ככה מהצד שלו כי הוא יבש איתי והוא מדבר
ולפעמים הוא מעדיף להשאר מאשר ללכת לחברים למשל (זה קרה איזה פעמיים(
וflowers princess כן הוא אמר לי שהוא עכשיו יהיה הרבה בצבא ופחות השתחרר הביתה אבל אני רוצה אותו אז זה פחות יפריע לי
כיאלו זה כן יהיה קשה בטח אם נהיה ביחד
אנונימית