3 תשובות
בטח יגיע לך במהלך השבוע הבא
חחח אני הזמנתי ב-11.11 וזה כבר סביבות החודש עובר ברחבי הארץ בגלל טמטום של דואר ישראל אז מסקנה במדינה שלך אין לך מה לדאוג לחבילה היא תגיעי מתישהוא וזה פשוט לוקח זמן בגלל הביוקרטיה בארץ...
אל תדאגי...
זה לפעמים מאחר בכמה ימים...
זה לפעמים מאחר בכמה ימים...
באותו הנושא: