3 תשובות
כי לא אכפת להם מהם.
דמייני שכל שנה הם מלמדים 300 תלמידים חדשים, עכשיו נגיד הם מלמדים את המקצוע 10 שנים.
נראלך הם יכולים לשמור קשר עם 3000 ילדים ולזכור את כולם?
אממ תכלס למה שישמרו? תמיד יש להם עוד כיתה נוספת על הראש, יש להם משפחה לשמור איתם על קשר והכל
אצלי נגיד המחנכת בתיכון כותבת פעם ב בווצאפ אבל לא יותר מזה, והמחנכת בחטיבה קבעה איתנו פעם אחת ביב' וזהו