8 תשובות
לא יודעת באמת שלא
שואל השאלה:
עוד אנשים? זה באמת לא ספאם אני יושב וחושב מה לעשות
אנונימי
תנסה להשיג עוד פרטים של חברות או אפילו הורים ואם אף אחד לא עונה לך ממש בקרוב ואתה חושב שיש באמת סיכוי שהיא תעשה משהו תתקשר למשטרה
שואל השאלה:
הכל בסדר, השגתי אותה. תודה לעונים!
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב להתקשר למשטרה. זה מוגזם מדי?
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי לאחותה ולחברה הכי טובה שלה
אנונימי
תסתכל בהיילייטס שלה ותמצא חברות שלה ותכתוב להן