14 תשובות
אני 50 אחוז רוסיה
50 אחוז רוסיה
איפה עשית?
אתה יכול להתחיל לשתות בירה ולצעוק יודן שטריכן אם בא לך אבל
שואל השאלה:
קניתי ערכה מאמריקה ששולחים לשם דגימת רוק ואז באתר זה רושם מה אתה
הערכה עלתה לי 200 דולר (היה לי משעמם והייתי סקרן)
חח לחשוב שאם הייתי בגרמניה הנאצית הם היו מנסים להרוג את עצמם לול
אנונימי
תוציא של רוסיה אז קווקז זה היום חלק של רוסיה אז יש לך אפשרות לאזרחות רוסית
שואל השאלה:
חחח מה אני אעשה עם אזרחות רוסית?
אנונימי
אתה לא יהודי כאילו?
באיזה חברה עשית את הבדיקה?
אנונימי
תכלס כי רוסיה לא נמצאת באיחוד האירופאי
לא יודעת מה תעשה איתה אבל זה עדיף מכלום
שואל השאלה:
אני יהודי
קניתי ערכה קוראים לה ancestry dna
אנונימי
אם אתה יהודי איך אין את זה בתוצאות? אתה מאומץ? בancestry מראים אחוזים של european jewish.
גם אני עשיתי בדיקה, יצאתי 51% יהודי אשכנזי ו49 אחוז מזרח אירופה (פולין, אוקראינה כי אבא שלי לא יהודי). איך זה שלא יצא לך עדה יהודית?
אנונימי
שואל השאלה:
זה יצא לי
רשום לי european jewish ובסוגריים (german)
אני לא מאומץ
אנונימי
אני חושבת שאפשר רק אם יש לך הוכחות.
לא בטוחה.. כדאי לך לדבר עם מישהו שמבין בזה
אולי אם יש לך סבא/סבתא גרמנים אז כן ולא רק לפי הבדיקה אבל תנסה
איך יצא לך אמריקאי? native american או ממש אמריקאי? חשבתי שאמריקאי לא נחשב כמוצא אתני
אנונימית