התחברות
הרשמה
לחובבי הראפ הישראלי איזה ארגון באטלים יותר טוב ג'ויש באטל או דיבור נגוע ולמה האחד יותר טוב מהשני?
14 בדצמבר 2019, 09:42
ראפ
באטל
היפ הופ
ראפר
תשובה אחת
דיבור נגוע ראפרים יותר חזקים וטובים
גיוש באטל זה קצת אנדרייטד אז יש מעט טובים בסצנה שם
l
lif3
באותו הנושא:
לחובבי הראפ.
שאלה לחובבי האנימות-באיזה גיל לראשונה צפיתם באנימה ואיזו אנימה זו הייתה?
יש כאן חובבי מוזיקה איכותיים שאוהבים רונה קינן/מאיר אריאל ועוד זמרים ישראלים איכותיים?
יש אשכרה ישראלים שמחשיבים את צהל כארגון טרור?
רק לחובבי סרטי אימה אמיתיים: איזה סרט אימה מומלץ יש שממש מפחיד?
לחובבי רוק (ובפרט רוק ישראלי) איך השיר הזה לדעתכם?
איזה יפה הראפ שהכניס לשיר נכון?
נותנים לכם חובה להחליף את חמאס בעזה בארגון טרור אחר איזה ארגון זה יהיה?
לחובבי איך פגשתי את אמא, איזה שיר אתם יותר אוהבים?
יש ארגון כזה של עזרה ראשונה שהסמל שלהם זה כמו כוכבית אדומה וכמו חרב כזו לבנה בפנים איזה ארגון זה?
אם הייתם יכולים לבחור באיזה ארגון להיות, באיזה הייתם בוחרים?