6 תשובות
כשנכנסים לפרידזון
לא יוצאים ממנו
אז אם הם מוכנסים על ידייך הם כבר יודעים שהם לא הולכים לצאת
לא יוצאים ממנו
אז אם הם מוכנסים על ידייך הם כבר יודעים שהם לא הולכים לצאת
אנונימי
תקשיבי בנים חושבים שהכול יקרה בין רגע שהכול ילך בקצב שלהם (לפחות חלקנו ככה/ ילדים)
לא יודע עם איזה בנים את מדברת אבל יש ויש אני למשל לא עובד ככה למשל לפני שהכרתי את זאת שאני כרגע איתה לא מיהרתי ולא כלום נתתי לזה לזרום וזה בכלל בא ממנה לשם שינוי.
אל תנסי למצוא היגיון בילדים פשוט עד שיבוא אחד נורמלי את תתקלי בהמון כאלה.
וגם בדכ זה ידוע שברגע שנכנסים לפרינדזון זה ישאר ככה. כי שמכניסים מישהו לפרינדזון זה כיאילו להודיע לו שאת לא מחפשת מעבר
לא יודע עם איזה בנים את מדברת אבל יש ויש אני למשל לא עובד ככה למשל לפני שהכרתי את זאת שאני כרגע איתה לא מיהרתי ולא כלום נתתי לזה לזרום וזה בכלל בא ממנה לשם שינוי.
אל תנסי למצוא היגיון בילדים פשוט עד שיבוא אחד נורמלי את תתקלי בהמון כאלה.
וגם בדכ זה ידוע שברגע שנכנסים לפרינדזון זה ישאר ככה. כי שמכניסים מישהו לפרינדזון זה כיאילו להודיע לו שאת לא מחפשת מעבר
ברגע שמישהו בפרינד זון פעם אחת הוא תמיד שם. אם את מחשיבה פרינדזון כטוב אתה שם ואולי זה יזרום בעתיד אבל כרגע לא הבעיה היא שלך. לגיטימי שאנשים ירצו להיות איתך ויעלבו אם תדברי איתם על אנשים אחרים. אם את יודעת שהם רוצים אותך אז טיפה טאקט ואל תדברי איתם על בנים אחרים
אנונימית
הם רוצים חברה ממש לבנים יש את הלחץ שאם הוא יצא לבד למסיבות וזה אז הוא יראה את כל החברים שלו בזוגיות והוא לבד
אבל תשמעי לא חשבתי על זה כמו שאמרו פה וואלה הם צודקים תשמעי שאת מכניסה בנאדם ישר בתחילת הקשר לפרינדזון זה זה כאילו ישר מתחילת הקשר לומר לו שאת לא מחפשת כלום וזה לא יקרה אז באמת לא הבעיה לא בהם פה
בנים שבקטע שלך לא רוצים פרינדזון, פרינד זון הוא האויב הכי גדול ומתחמקים ממנו בכל מחיר, סיכויי היציאה משם קלושים על גבול בלתי אפשריים ומנקודת המבט שלנו זה לא יזרום לכלום משם
באותו הנושא: