4 תשובות
עשיתי טיולון, אכלתי, שטפתי, ניקיתי. מתחיל עוד שבוע בלי אף אחד בבית.. אחרי.. שבוע שלם לבד
כלום, ושום דבר.
כלום
מרתון אנטומיה של גריי
באותו הנושא: