7 תשובות
שמה טמפון או חולצה ארוכה בשביל שלא יראו
אנונימית
שמות פד זה לרוב לא בולט בטייץ או שאפשר לקשור גקט.
אנונימית
לא שמה טיץ......
חולצה ארוכה/טרנינג
פשוט שמה זה לא שמישהו מסתכל לי לתוך ה.. וזה לא כזה בולט אם את שמה טוב ועם תחתון צמוד
אנונימית
שמה פד בגודל קטן ואם זה בולט אז שמה חולצה ארוכה
זה לא בולט, יש מכנסיים שזה כן בולט אז אני שמה מכנסיים מתרחבים.
אנונימית
באותו הנושא: