4 תשובות
תכתבי לה הכי פתוח מהלב שאת יכולה, זה לא אמור להשמע רע, אבל עלולה להיות תחושה מפחידה. אין לי מושג מה את עוברת, אבל אני מקווה שתעברי את זה בהצלחה וכל הכבוד על הרצון הזה. בהצלחה! :)
תכתבי לה מה את מרגישה אליה
וממש איך את חושבת עליה
בהצלחה >.<
וממש איך את חושבת עליה
בהצלחה >.<
הכי חשוב זה הכנות
תיהיה פתוחה וישירה
חשוב שבמכתב לא יהיו הסברים והצדקות מיותרות
אם זאת האמת שלך
פשוט תכתבי אותה ואל תתבישי
(למרות שלדעתי תגידי לה את זה פנים מול פנים) אבל זאת רק דעתי וברור שזה קצת יותר קשה ממכתב
אבל בקיצור תיהיה כנה וישירה
תיהיה פתוחה וישירה
חשוב שבמכתב לא יהיו הסברים והצדקות מיותרות
אם זאת האמת שלך
פשוט תכתבי אותה ואל תתבישי
(למרות שלדעתי תגידי לה את זה פנים מול פנים) אבל זאת רק דעתי וברור שזה קצת יותר קשה ממכתב
אבל בקיצור תיהיה כנה וישירה
תהיי כנה, תכתבי מהלב שלך. זה לא יכול להישמע רע. זה מעולה שאת רוצה לשתף אותה ואני מקווה שהתגובה שלה תהיה חיובית.
בהצלחה!
בהצלחה!