6 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 13 ואני לא יכולה להשאר בבית,שתיתי קצת מים וזה קצת עבר אבל זה יחזור אני בטוחה בזה..
אנונימית
אני לא בטוחה במאה אחוז אבל אני חושבת שכאבים בצד שמאל זה יכטל להיות אפנדציט או משהו בגלל זה את צריכה ללכת לרופא...
ללכת לרופא לא לקחת סיכונים
שואל השאלה:
אמא שלי תקבע לי תור לרופא זה קצת עבר אבל זה כבר תקופה הולך וחוזר
אנונימית
ללכת לרופא דחוף
תשארי בבית, תנוחי... הבריאות שלך מעל הכל :)