יש איזה מישהו שהכרתי ואנחנו לא מדברים הרבה והוא כבר החשיב אותי כידידה שלו מסתבר אז זרמתי. כל הזמן קורא לי חיים שלי (בקטע של ידידים) ואנחנו שכנים ראיתי אותו עכשיו נכנס וכתבתי לו הודעה חח ** (השם שלו) יא מכוער עכשיו היית ליד ...? והוא אמר לי חחח כע ואז אמרתי לו ח ח ח ח ח חח ח. אני הייתי שם ושלחתי לו תמונה של הכלב שלי (אני בטיול עם הכלב)