6 תשובות
אם אתה רוצה
כן ברורמזה אהבה ביניכם אם אתה אוהב אותה עדיין תכתובמלה משהו
שואל השאלה:
ואם כבר לא אוהב?
אנונימי
אם אתה לא בקטע שלה יותר אז לא
שואל השאלה:
לא צריך לכתוב לה משהו? על זה שלא ממשיכים?
אנונימי
אם השיחה פשוט דעכה ושניכם לא כותבים כלום, לא נראה לי שצריך.. אני מניחה שהיא מרגישה אותו הדבר