6 תשובות
אם אתה רוצה
כן ברורמזה אהבה ביניכם אם אתה אוהב אותה עדיין תכתובמלה משהו
שואל השאלה:
ואם כבר לא אוהב?
ואם כבר לא אוהב?
אנונימי
אם אתה לא בקטע שלה יותר אז לא
שואל השאלה:
לא צריך לכתוב לה משהו? על זה שלא ממשיכים?
לא צריך לכתוב לה משהו? על זה שלא ממשיכים?
אנונימי
אם השיחה פשוט דעכה ושניכם לא כותבים כלום, לא נראה לי שצריך.. אני מניחה שהיא מרגישה אותו הדבר
באותו הנושא: