9 תשובות
הייתי שיכורה ובכיתי
אין לי קראש וגם אף פעם לא היה לי קראש אז לא
לא. אף פעם לא היה לי קראש.
לא מעיזה לגשת לשאול
לא קרה לי..
איזה 9 פעמים מתוך 9
והייתי עצוב, ובכיתי כנראה
אבל הכל עובר
בכיתי,בכיתי,חשבתי קצת, הייתי עצובה הבנתי שזה קורה והמשכתי הלאה
פעמיים אחותי. פאקינג פעמיים
אבל הקראש הראשון שהיה לי הוא החבר הכי טוב שלי❤
תיכננתי נקמה שלא יצאה לפועל ואחרי כמה שנים טובות שירדתי ממנו הוא נזכר בי.