10 תשובות
בעד
אנונימית
חצי. יש כמה שעוזרים
לא שאני אחד מהם
אנונימי
נגד
אנונימי
אתם בעצמכם קטינים ^^^^^
אנונימית
נגד מה.
זה שאנחנו קטינים זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לעזור, לייעץ, להיות בוגרים ואפילו יותר מבני 21.
הכל תלוי בבן אדם, לא בהכרח בגיל שלו..
לא הייתי רוצה להחזיר את ההפרדה בין סטיפס לנוער לבין סטיפס למבוגרים כמו שהיה אז
מה שכן אולי שהנאמנים יתחילו לנקות את הגולשים שעושים ספאמים וסתלבט כאן.
דיון לא לעניין, אבל כן צריך לעשות אפשרות לשאלות עם הגבלת גיל.
חחח מאז שסטיפס נוער ובוגרים התחברו זה נהיה קצת בית זונות פה... אבל סך הכל גם להם מותר...
נע
לא אכפת לי