10 תשובות
זה רק סטיגמה. זה לא נכון, אבל זה כן באופן יחסי לכלל האנשים שעשו את המבחן (לא לאלו שאיתך בחדר)
לכל אלה שעשו את המבחן לפנייך
למה נראלך שאם מישהו טיפש ממש הוא יוכל לקבל 80\90? לא זה ךא יקרה הצבא לא עד כדי כך מטומטם
כן זה נכון
לא זה לא. ידיד שלי משרת שם והוא אמר שלא, וגם הצבא בעצמו אמר שזו סתם סטיגמה
לפי מה שאני יודעת זה ממש לא נכון, כל אחד מקבל ציון לפי איך שהלך לו במבחן- אם הוא צדק בהרבה שאלות יהיה לו גבוה ואם טעה בהרבה יהיה לו נמוך
שואל השאלה:
סבבה הבנתי תודה!!
פשוט זה גם היה נראה לי חשוד כי גם החברה הזאת קיבלה 50 בדפר כשחברה אחרת שלי גם הלכה איתה באותו יום וקיבלה 80
וגם אני קיבלתי 80 (לא באותו יום) אפילו שהיא התכוננה יותר מאיתנו אז אולי חשבתי שזאת דרך לנחם את עצמה
אבל מצד שני היא באמת ממש חכמה ואנחנו עם אותה אינטילגנציה בערך אז חשבתי אולי זה באמת נכון
אנונימית
אממ אז באסוש אבל לא זה לא עובד ככה. תגידי לה ש50 זה לפחות הממוצע חחח
לא, כמו בפסיכומטרי הפסיכוטכני הוא יחסי לכל מי שעשה את המבחן לאורך השנים
הדפר הוא יחסית לשאר הנבחנים מהמועד הראשון, כמו הפסיכומטרי, כדי לשקף תוצאות יחסית לרמה מסויימת... ככה שמי שיש לו דפר 50, בהכרח חלש יותר מכל מי שהיה לו דפר 60 בכל המועדים עד כה...