6 תשובות
לא חח
שואל השאלה:
אז איך מאיפה?
אז איך מאיפה?
אנונימית
לא
אנונימי
דוברי האנגלית למשך רוב ההיסטוריה היו נוצרים, אז הרבה שמות עבריים "אונגלתו" כמו בנימין (בנג'מין), אברהם (אברם), רבקה (רובקה), מיכאל (מייקל), רחל (רייצ'ל) וכו'....
הייתי במחנה של יהודים בקנדה ( הם אמריקאיים פשוט קצת יהודים) והשמות שלהם היו כמו שמי שמעליי רשם...בערך והיו מלא שקראו להם בן
לא בהכרח, גם נוצרים משתמשים בשם בנימין
באותו הנושא: