8 תשובות
מגעילה
שטוב שהיא כבר אקסית
תגיד לה שזה לא היה בסדר(בפנים). זה ממש דוחה וצריך להביא את זה למודעות של אנשים מהסוג הזה. שלא תפגע גם באחרים ככה. ואל תגיב לה
לפעמים יש לזה סיבה מוצדקת, אבל לרוב זה לא מכבד.
מזל שהיא אקסית.
זה פגע בי כשזה קרה לי אישית.. אמרתי לה שאני לא אעשה לה בעיות אם היא תגיד לי כשהיא תרצה להפרד אי פעם ונפרד כידידים, אבל היא עשתה את זה בהודעה, זה היה די כואב אז.
אנונימי
שזה נוראי ודוחה.
שזה ממש לא בסדר
באותו הנושא: