4 תשובות
ממש לא, לי לפחות
לא
אנונימית
להפך. היא מסוג הנשים שגורמות לי להרגיש מהממת כי היא נראית כל כך רע
בסך הכל, היא עושה מה שטוב לה ומה שגורם לה להרגיש יפה ואני נגד ההתעסקות החודרנית הזאת בה, מותר לה לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה - זה לא יכול לפגוע באף אחד, זו זכותה.
באותו הנושא: