6 תשובות
לי אישית נגמר קצת לפני חמש וישלי גם חברות שסיימו בשש. אבל יש גם כאלו שמסיימים בשלוש מסתבר
ואני הייתי בתא
בבאר שבע
שואל השאלה:
איפה היית? בתל אביב?
אנונימית
אצלי הוא נגמר ב15:00
ביום המאה מחלקים אותך לקבוצות, וכל קבוצה עושה את המסלול בזמן שלה, אז זה משתנה בין קבוצה לקבוצה, אני סיימתי ב14:30 והיו עוד קבוצות אחרי וקבוצה אחת לפניי.