8 תשובות
יואו זה מושלם
איך בא לי במבה עכשיו
כן חח
חח זוכר
הייתי שורפת שעות על זה.
שואל השאלה:
גם אני קיבלתי התקף נוסטלגיה שהזכירו לי את המשחק הזה ^^ כל כך בא לי לשחק בזה עכשיו , חבל שסגרו את המשחק....
גם אני קיבלתי התקף נוסטלגיה שהזכירו לי את המשחק הזה ^^ כל כך בא לי לשחק בזה עכשיו , חבל שסגרו את המשחק....
יש אופציה לשחק בו
http://web.archive.org/web/20160620233004/http://becl23.b2.cdn.co.il/e-dologic2/osem/bamba/0808_magickingdom/page/?toolid=sbckos
נסה את הלינק
נסה את הלינק
באותו הנושא: