5 תשובות
מאוד
כן
כן אבל לי יש יותר (העברתי את רוב החסכונות שלי לבנק, אני מקבלת מהמשכורת של אמא שלי 200 ש"ח לחודש ומהרווחה 150 בחודש)
בכללי זה דיי הרבה
כןן מאיפה
שואל השאלה:
את האמת שאני לא יודעת אני פשוט חסכתי מגיל קטן (משהו בסביבות 12-13 ולא הכסף מהבת מצווה הלך כולו על האולם ועל כל השאר)
ms.shmello לי אף אחד לא מביא כסף חוץ מביום הולדת וגם זה רק ההורים וסבתא וההורים שלי לא גרושים אז אני לא מקבלת כסף מהדרך הזאת
אנונימית