7 תשובות
את לא אדם רע
את פשוט מוקפת באנשים שלא מודעים לערך האמיתי שלך❤
שואל השאלה:
לפי מה שהם אומרים אין לי בכלל ערך, אני רעה
אנונימית
יש סיבה שהם אומרים את זה?
וזה מזעזע מבחינתי מה שעברת, אני לא יכול לדמיין אפילו כמה חרא את מרגישה כרגע. אני חושב שהאנשים האלה זבל וצבועים ממש, לדעתי מה שאת זקוקה כרגע זה לסביבה חדשה וטובה יותר. את יכולה לצאת לחוגים (בקבוצות) או להתנדב באיזשהו מקום ולהכיר אנשים חדשים. זה יעשה לך טוב גם כי תהיה לך תעסוקה שמרגיעה את הנפש.
תנסי גם לקחת קצת זמן לבד עם עצמך, כי זה בסדר להיות לבד, וזה רצוי גם לפעמים שתהיה לך תקופה, את החברה הכי טובה של עצמך, רק את יודעת מי את ומה את אוהבת.
אני לא הבנתי ת'ו למה כולם אומרים שאת רעה, לי בינתיים זה נשמע שהם החראות
אבל אוקיי.
אני לא מכיר אותך, אני לא יודע למה הם אומרים לך דברים כאלה, אבל מה שבטוח שזו אף פעם לא הדרך להגיד למישהו דבר כזה, יכול להיות שהם פגועים ממך ממשהו אבל ממש לא אומרים את זה ככה.
בכל אופן, אל תחזרי אליהם, אל תנסי לדבר איתם פשוט תתרחקי, תזמי שיחות עם אנשים אחרים בסביבה שלך ואל תתני לאנשים כאלה להוריד אותך.
בהצלחה אהובה, את לא לבד.
שואל השאלה:
יש לי חוגים, אני מתאמנת בג'ודו באופן מקצועי כבר 8 שנים
החברה הכי טובה שלי לשעבר היא מתאמנת איתי שם
היום הידיד הכי טוב שלי (עכשיו לשעבר) החליט להרביץ לי ולהשפיל אותי מול כולם...
אנונימית
מה יש להם? המוח נדפק? בחיי... זה נשמע ככ זבל.. אני מצטער שעברת את זה. תנסי להשתלב עם אנשים אחרים ואם תתני להם לשבור אותך כי הם פשוט לא שווים את זה בשיט. תמשיכי הלאה למרות שזה קשה... טוב לפחות ככה יודעים מי חבר אמיתי באמת...
שואל השאלה:
אני עוד שנתיים עוברת בית ספר לפנימייה אקדמית שיש לה רק תיכון, אני בכיתה ח'... מה לעשות עד אז..?
אנונימית
לנסות להתחבר לתלמידים אחרים בבית ספר.