6 תשובות
תתעלמי.
תגידי לה שכואב לך לשמוע את זה ושאת לא מסוגלת להכיל את הכעס והכאב שלה
להתעלם פשוט להתעלם
שואל השאלה:
כאילו לא מספיק חרא לי מהגירושים ואני יודעת שאמא שלי אשמה ואני לא סובלת אותה על זה אבל בכל זאת זאת אמא שלי די ללכלך עליה נמאס לי מכולם
כאילו לא מספיק חרא לי מהגירושים ואני יודעת שאמא שלי אשמה ואני לא סובלת אותה על זה אבל בכל זאת זאת אמא שלי די ללכלך עליה נמאס לי מכולם
אנונימית
את צודקת, זה מאוד קשה ומתסכל, תנסי להיבנות מזה לדעת מה לא לומר לאחרים שזה רגיש להם,
ואת יכולה לכתוב לה מכתב עמוק שאת יודעת שאמא אשמה והיא לא בסדר, אבל בכל זאת זה אמא שלך ושקשב7לך לישמוע גינויים על אמא כל היום וזץשזבץה גורם לך להפרעה בלימודים ולדיכאון...אני מאמין שזה יעזור
תכתבי בהתחלה, שאתממאוד אוהבתמאותה את סבתא, ואת מעריכה את כל מה שהיא עושה למענך ולמען אבא שלך... קיצור, תחמיאי לה מאוד, ככה הדברים אחכ יכנסו ללב פתוח יותר.
ואת יכולה לכתוב לה מכתב עמוק שאת יודעת שאמא אשמה והיא לא בסדר, אבל בכל זאת זה אמא שלך ושקשב7לך לישמוע גינויים על אמא כל היום וזץשזבץה גורם לך להפרעה בלימודים ולדיכאון...אני מאמין שזה יעזור
תכתבי בהתחלה, שאתממאוד אוהבתמאותה את סבתא, ואת מעריכה את כל מה שהיא עושה למענך ולמען אבא שלך... קיצור, תחמיאי לה מאוד, ככה הדברים אחכ יכנסו ללב פתוח יותר.
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: