7 תשובות
בגלל שהרבה מה+20 פרשו
ממה שהבנתי, האתר התחבר עם נערים ו18+
והשינוי באתר, וכל זה הוביל לזה שבקושי יש "חוקיים"
והשינוי באתר, וכל זה הוביל לזה שבקושי יש "חוקיים"
עדיין פה..
יש.
צריך רק למצוא אותם
צריך רק למצוא אותם
יש אני היי
כי לבני 20 + יש דברים בהרבה יותר טובים לעשות או אם יש להם שאלה/בעיה כלשהי בדרך כלל הם יודעים מה לעשות או למי לפנות.. הם יודעים שזה מטומטם לגמרי לחשוב שאיזה קטין ידע איך לעזור להם
כי הרוב צעירים אז כבר פחות נכנס.. והנושאים לרוב לצעירים יותר..
אנונימי
באותו הנושא: