4 תשובות
לדבר איתם על מה שבא לך (אבל לא יותר ממה שאת מדברת עם החבר כי זה לא מגניב בכלל), לחבק זה סבבה אבל לא עכשיו מלא זמן פשוט חיבוק רגיל וזהו אני מניח, פשוט שלא ירגיש שידידים שלך מקבלים יותר יחס ממנו
ברור שאפשר לחבק וגם לדבר על רגשות אבל לא על דברים שקשורים לך ולחבר שלך ומה שאת מספרת תספרי לשניהם ולשים תמיד לב שהחבר מקבל יותר יחס.
זאת דעתי לפחות
זאת דעתי לפחות
אנונימית
שואל השאלה:
מה עשיתי לא בסדר?
מה עשיתי לא בסדר?
אנונימית
וואי למה את צריכה לעשות לו את זה
אנונימי
באותו הנושא: