12 תשובות
השאלה לא מנוסחת טוב
לאלא לפחות יש לך סגנון לבוש משלך ואת לא מתלבשת כמו כולן בארץ בערך
ממש לא אפילו להפך
אה ואי חשבתי שזה לבנות
לא
אם התכוונת לעצמך שאת לובשת מלא שחור ומתאפרת שחור וכו
יש בנים שאוהבים את זה
יש בנים שאוהבים את זה
בלי שרשראות ולק וזה זה סבבה
אנונימית
no sleep אבל רוב הבנות בארץ ובעולם לובשות שחור
אנונימית
יש בנים שכן ויש בנים שלא אני בתור בן חא אוהב את זה אבל אל תשימי על אף אחד ותתלבשי איך שבא לך
תיארת אותי.
ולא אכפת לי מה באמת יחשבו עליי..
תתלבשי איך שבא לך
ולא אכפת לי מה באמת יחשבו עליי..
תתלבשי איך שבא לך
כן. זה אומר שאת דיכאונית.
אנונימי
לא אני אקח אותך עכשיו נהיה זוג אימו
באותו הנושא: