7 תשובות
איזה מתוקות. לפעמים מפספסים את הרכבת נשמה... אלה החיים.
אוקיי, למה זו לא אופציה?
ואיך לשכוח? להכיר מישהי יותר טובה. כי יש אחת שמחכה לך שם, את רק צריכה למצוא אותה.
אני יודע איך זה מרגיש, אבל זה לטובה ובסוף תמצאי מישהי שתעשה אותך מאושרת ברמה שלא תיארת לעצמך.
אם את רוצה לשתף, אני פה
ואיך לשכוח? להכיר מישהי יותר טובה. כי יש אחת שמחכה לך שם, את רק צריכה למצוא אותה.
אני יודע איך זה מרגיש, אבל זה לטובה ובסוף תמצאי מישהי שתעשה אותך מאושרת ברמה שלא תיארת לעצמך.
אם את רוצה לשתף, אני פה
שואל השאלה:
לא אופציה כי אנחנו לא באותו שלב בחיים... לא מעוניינת לפרט יותר מידי אבל זה פשוט לא יכול לקרות ואני לא רוצה להכיר אף אחת, אף אחת לא מעניינת אותי חוץ ממנה ואף אחת לא תעשה אותי מאושרת. אני יודעת את זה.
לא אופציה כי אנחנו לא באותו שלב בחיים... לא מעוניינת לפרט יותר מידי אבל זה פשוט לא יכול לקרות ואני לא רוצה להכיר אף אחת, אף אחת לא מעניינת אותי חוץ ממנה ואף אחת לא תעשה אותי מאושרת. אני יודעת את זה.
אנונימית
טוב, אם את בגישה כזו אז ברור שלא תכירי אף אחת אחרת במקומה
אז גלידה
תאכלי גלידה
זה עוזר לשכוח
אז גלידה
תאכלי גלידה
זה עוזר לשכוח
אני בול באותו המצב... זה ממש חרא... :(
שואל השאלה:
היא לא יודעת מה אני מרגישה... אני גם לא יכולה לספר מהמון סיבות
היא לא יודעת מה אני מרגישה... אני גם לא יכולה לספר מהמון סיבות
אנונימית
תנסי לומר לעצמך די, מספיק! אני משלימה עם זה, זה פשוט לא יקרה, תעברי הלאה. תתעסקי בחיים שלך ובעצמך בעיקר.
אם זה בדברים שעושים לך טוב ומעבירים לך את הזמן.
סובבי את עצמך באנשים אכפתיים וחשובים בחיים שלך אל תתקעי ותדרכי במקום כי זה פשוט לא שווה את זה, במיוחד אם את נמצאת בגיל טיפשעשרה..כשתגדלי ותעברי עוד חוויות שונות בחיים את תביטי לאחור ותאמרי איכ' מה חשבתי לעצמי בכלל? את עוד תצחקי על זה..
באחריות :)
אם זה בדברים שעושים לך טוב ומעבירים לך את הזמן.
סובבי את עצמך באנשים אכפתיים וחשובים בחיים שלך אל תתקעי ותדרכי במקום כי זה פשוט לא שווה את זה, במיוחד אם את נמצאת בגיל טיפשעשרה..כשתגדלי ותעברי עוד חוויות שונות בחיים את תביטי לאחור ותאמרי איכ' מה חשבתי לעצמי בכלל? את עוד תצחקי על זה..
באחריות :)
באותו הנושא: