7 תשובות
לא יפה...
זו הכללה גסה
מנטליות מזרח תיכונית.
אבל אשכנזים לא אוהבים מוזיקה כזאת אולי רק כמה צעירים שיש להם חברים מזרחים והתנהגות ישראלית (אתה יודע למה אני מתכוונת)
אבל אשכנזים לא אוהבים מוזיקה כזאת אולי רק כמה צעירים שיש להם חברים מזרחים והתנהגות ישראלית (אתה יודע למה אני מתכוונת)
אנונימית
אני מזרחי, ומתעב מוזיקה מזרחית.
זו הכללה גסה גם בעיניי.
זו הכללה גסה גם בעיניי.
אנונימי
אני אשכנזיה ושונאת מוסיקה מזרחית.
^^עמית מזרחים ששונאים מוזיקה מזרחית זה מזרחים שהשתכנזו יש הרבה כאלה
אנונימית
^מה שאתה אומר. אני לא מתכוון להתווכח איתך.
אני בטוח שיש מזרחים רבים ששונאים מוזיקה מזרחית.
ומעולם לא שמעתי על תהליך של "השתאכנזות"/"אשכנוז". אולי זה משהו מולד.
בכל מקרה, לא אתווכח איתך.
אני בטוח שיש מזרחים רבים ששונאים מוזיקה מזרחית.
ומעולם לא שמעתי על תהליך של "השתאכנזות"/"אשכנוז". אולי זה משהו מולד.
בכל מקרה, לא אתווכח איתך.
אנונימי
באותו הנושא: