6 תשובות
לאוכל רק גאנק פוד זה חא מה שיגרום לך להשמין וזה בכלל לא בריא, אני מכירה כאלה שהלכו לדאטנית והיא עזרה להם להשמין בדרך בריאה
שואל השאלה:
אבל פעם כשהייתי אוכלת בריא הייתי עוד יותר רזה מאז שהתחלתי לאכול גאנק פוד עליתי קילו שתיים וזהו
אנונימית
חח גם אני הייתי כמוך וכאילו אני עדיין רזה אבל עליתי מלא במשקל פשוט כל יום תאכלי דברים משמינים המבורגרים וכאלה ואת תשמיני סמכי עליי עליתי 9 קילו בפחות משנה
גם אני ככה כל הזמן זורקים לי הערות של מה את לא אוכלת תאכלי אנורקסית דברים כאלה
הייתי כמוך. אל תאכלי גאנק פוד כי זה סתם לא בריא. פשוט תאכלי מה שאת אוהבת ובכמויות גדולות יותר
לאכול בריא ולהשלים עם זה.