74 תשובות
שואל השאלה:
***היא לא ישנה ולא עסוקה*** היא בבית
***היא לא ישנה ולא עסוקה*** היא בבית
אנונימית
שואל השאלה:
או שהיא בחוץ והיא משקרת לי שהיא בבית לא יודעת
או שהיא בחוץ והיא משקרת לי שהיא בבית לא יודעת
אנונימית
תנסי לבדוק לפני לקפוץ למסקנות שילחיצו אותך סתם
אולי היא לא ראתה את ההודעה
לחכות שתענה..
אם זה נמשך כבר יותר מידי זמן תלכי אלייה לבדוק מה קרה
אם זה נמשך כבר יותר מידי זמן תלכי אלייה לבדוק מה קרה
היא כנראה לא ראתה את ההודעות, אל תמהרי לקפוץ למסקנות.
שואל השאלה:
היא כן הטלפון תמיד לידה ןהיא פותחת אותו כל כמה דקות.
דיברתי איתה על זה שמפריע לי זהיא מסננת אותי והיא אמרה שהיא לא תסנן יותר והיא ממשיכה.. מה הקטע?? כי היא כן אוהבת אותי ומטורפת עלי אז מה הקטע
היא כן הטלפון תמיד לידה ןהיא פותחת אותו כל כמה דקות.
דיברתי איתה על זה שמפריע לי זהיא מסננת אותי והיא אמרה שהיא לא תסנן יותר והיא ממשיכה.. מה הקטע?? כי היא כן אוהבת אותי ומטורפת עלי אז מה הקטע
אנונימית
כנראה בת זוג, לסביות זה דבר יו נואו
תדברי איתה שוב ותגידי שזה לא נעים לך
אם זה קורה הרבה פעמים תשבי איתה לשיחה ותגידי שזה מפריע לך ואת לא רואה שינוי, אם זה פוגע בך יותר מידי תגמרי את זה
אבל אני מאמינה שזה יסתדר
זה פשוט דורש דיבור ורצון הדדי
זה פשוט דורש דיבור ורצון הדדי
לתת לה את הזמן שלה
היא תענה בסוף
היא תענה בסוף
שואל השאלה:
עבר 3 שעות מההודעה ששלחתי לה ושלחתי את זה שניה לפני שהיא התנתקה מהווצאפ ואמרה שהיא בבית
עבר 3 שעות מההודעה ששלחתי לה ושלחתי את זה שניה לפני שהיא התנתקה מהווצאפ ואמרה שהיא בבית
אנונימית
שואל השאלה:
ובדרך כלל היא מסננת אותי שהיא בחוץ עם אנשים אז אני אמורה לחשוד שהיא משקרת לי?
ובדרך כלל היא מסננת אותי שהיא בחוץ עם אנשים אז אני אמורה לחשוד שהיא משקרת לי?
אנונימית
אולי היא עוזרת לאמא שלה נגיד?
שואל השאלה:
מה 3 שעות??
מה 3 שעות??
אנונימית
זה נשמע שהיא עסוקה
אל תלחצי עליה
אל תלחצי עליה
שואל השאלה:
אוקיי היא קראה את ההודעות לפני רבע שעה וסיננה אותי
אוקיי היא קראה את ההודעות לפני רבע שעה וסיננה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שולחת כלום מעכשיו וסבבה אני גם אסנן יוואוו איזה עצביםם
אני לא שולחת כלום מעכשיו וסבבה אני גם אסנן יוואוו איזה עצביםם
אנונימית
תקשיבי יש מצב שפשוט אין לה ראש לזה כרגע אל תקפצי למסקנות יישר
זה קורה לי גם שאני מסננת חברות טובות לא בגלל שאני לא אוהבת אותן פשוט אין לי כוח לזה כרגע
זה קורה לי גם שאני מסננת חברות טובות לא בגלל שאני לא אוהבת אותן פשוט אין לי כוח לזה כרגע
שמעי יש אנשים כאלה שלא רואים בלסנן לא בסדר
אולי אין לה מצב רוח והיא צריכה את הזמן שלה?..
תדברי איתה על זה כשהיא תענה לך
ותבקשי ממנה הסבר הגיוני
ותבקשי ממנה הסבר הגיוני
אגב אולי אין לה מה לענות לך מה שלחת לה אם אפשר לדעת?
שואל השאלה:
ככה, ושאלתי איפה היא כי למעלה היא גם סיננה
ככה, ושאלתי איפה היא כי למעלה היא גם סיננה
אנונימית
האמת אין כלכך מה לענות על ההודעה הזאת^ *(אם התכוונת שהיא מסננת אותך על הסרטון ששלחת)*
שואל השאלה:
אבל היא תמיד מגיבה משו
אבל היא תמיד מגיבה משו
אנונימית
כן אין מה לענות לא כתבת משהו שמוביל לשיחה
או שהיא באמת עסוקה
איזה מגניב זה וואצאפ של מישהו אחר חח
או שהיא באמת עסוקה
איזה מגניב זה וואצאפ של מישהו אחר חח
כנראה הפעם לא היה לה כלכך מה לענות..
בכל מקרה תנסי לשאול אותה על זה מתישהו
בכל מקרה תנסי לשאול אותה על זה מתישהו
היא מסתירה ממך משהו,תכתבי לה הודעה שתמשוך את תשומת הלב שלה.
ואז פשוט תעזבי,אל תתייחסי תסנני בחזרה
ואז פשוט תעזבי,אל תתייחסי תסנני בחזרה
לא צריך להגזים בסך הכל לא היה לה מה להגיד על ההודעה והיא כנראה הייתה עסוקה כי היא אמרה לך שהיא שטפה את הבית יכול להיות היא הייתה עסוקה גם אחרי זה.
אם את בת 13 וכבר יש לך "בת זוג" זה רע מאוד
אנונימי
למה?
ולמה "בת זוג"?
שואל השאלה:
אנונימי תחפף לי מהשאלה אתה לא רצוי פה מתוק
אנונימי תחפף לי מהשאלה אתה לא רצוי פה מתוק
אנונימית
כי את עדיין ילדה, תראו איזה דור מבולבל גדל פה בגלל התעמולה שלכם.
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מכירה אותה טוב מאוד אני מכירה אותה מהגן אני יודעת שהיא מסננת אותי עכשיו
ואני מכירה אותה טוב מאוד אני מכירה אותה מהגן אני יודעת שהיא מסננת אותי עכשיו
אנונימית
מי חשב עד לפני 20-30 שנה שלילדה בת 13 יהיה"בת זוג", זה נראה לכם נורמלי מה שהולך פה?
אנונימי
שואל השאלה:
סבתא שלי התאהבה בבחורה והייתה איתה 5 שנים מגיל 14 עד 19
פשוט פעם לא היו מדברים עלזה היום כולם פתוחים אז אף אחד לא מפחד לדבר על זזה
סבתא שלי התאהבה בבחורה והייתה איתה 5 שנים מגיל 14 עד 19
פשוט פעם לא היו מדברים עלזה היום כולם פתוחים אז אף אחד לא מפחד לדבר על זזה
אנונימית
אבל בסוף היא התחתנה עם גבר, אחרת לא היית פה איתנו היום.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכננת להביא ילדים עם הבחורה שאתחתן איתה.
אין הבדל. יש היום הכל מספיק זרע מבנק הזרע ודנא שלי ושלה
אני מתכננת להביא ילדים עם הבחורה שאתחתן איתה.
אין הבדל. יש היום הכל מספיק זרע מבנק הזרע ודנא שלי ושלה
אנונימית
שואל השאלה:
אז אל תגיד לי איך לחיות
אז אל תגיד לי איך לחיות
אנונימית
אין דבר כזה, לא יכול להיות לכן ילד שהוא ביולוגית של שתיכן.
אנונימי
מה מסננת כולה לא היה לה מה להגיד לך על ההודעה.
זה לא כמו שעכשיו תרשמי לה "רוצה ללכת לקניון היום" ואז היא תסנן.
בסך הכל ראתה ולא היה לה מה להגיד על זה.
זה לא כמו שעכשיו תרשמי לה "רוצה ללכת לקניון היום" ואז היא תסנן.
בסך הכל ראתה ולא היה לה מה להגיד על זה.
התשובה לאנונימי תגיד לי מי אתה בכלל אני לסבית ואני בת 16 וגאה בזה ואין לי בעיה מה אכפת לך עם היא לסבית מה זה מפריע לך היא שאלה שאלה אתה לא חייב לענות לה במיוחד לתת לה דין וחשוב כאילו פתח את המוח כפרה ותעוף לה מי פה חי בסרט קשה מאוד וחיים שלי אולי היא לא ראתה בזה משהו חשוב שבאותו רגע היא צריכה לענות פשוט תנסי לדבר איתה ולהגיד לה ביפה שלא תסנן כי את דואגת לה וזה
אולי היא יושנת
תסנן אותה בחזרה . בסופו של דבר היא תענה לך ותסביר הכל . כל דבר יבוא בעיתו ובזמנו
שואל השאלה:
ישנה*
ישנה*
אנונימית
אם למישהי שכרגע במצב שינה או ישנה ולא יושנת מה אומרים למישהי שבמצב אכילה? אכלה או אוכלת?
שואל השאלה:
חחח תבדוק בגוגל.. אומרים ישנה
חחח תבדוק בגוגל.. אומרים ישנה
אנונימית
תחפור לה
שואל השאלה:
כתבתי לה למה לסנן לפני שעה והיא סיננה. יאללה אני רווקה נמאס לי
לסביות אני פנויה
כתבתי לה למה לסנן לפני שעה והיא סיננה. יאללה אני רווקה נמאס לי
לסביות אני פנויה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה תמיד ככה שהיא בחוץץ תמיד היא מסננת אותי שהיא עם חברים שלה ודיברתי איתה על זה מיליון פעם
אבל זה תמיד ככה שהיא בחוץץ תמיד היא מסננת אותי שהיא עם חברים שלה ודיברתי איתה על זה מיליון פעם
אנונימית
היא מחוץ לארון ?
שואל השאלה:
כן ממזמן
כן ממזמן
אנונימית
זה נשמע ממש מעצבן בתכלס ואם כל פעם את מדברת איתה על הנושא ואז ממשיכה לסנן באמת עדיף שתפרדו
אני רציתי לרשום שעדיף שתדברי איתה על זה אבל רשמת שכבר דיברת איתה...
אני רציתי לרשום שעדיף שתדברי איתה על זה אבל רשמת שכבר דיברת איתה...
לשאול אותה מה הקטע שלה
שואל השאלה:
אתם יכולה לנסח לי הודעה שיהיה כתוב שם בצורה יפה שזה מאוד מפריע לי ועוד פעם אחת שזה יקרה אני איפרד ממנה?
אתם יכולה לנסח לי הודעה שיהיה כתוב שם בצורה יפה שזה מאוד מפריע לי ועוד פעם אחת שזה יקרה אני איפרד ממנה?
אנונימית
"היי (שם חיבה) מה נשמע? את עסוקה במשהו חשוב? יש סיבה שאת לא עונה להודעות שלי..?"
אני חושבת שבאמת עדיף שתיפרדו כאילו היא לא שווה אותך באמת אני אומרת עם היא ממשיכה לסנן אז כאילו אין טעם לקשר הזה הוא לא שווה עדיף שתגידי לה את זה בצורה יפה ותגמרו את זה
אנונימי מאיפה לך אם היא בת 13 או לא^?
שואל השאלה:
טוב לא משנה היא ישנה
טוב לא משנה היא ישנה
אנונימית
בואי לפרטי אעזור לךך
אולי היא ישנה
שואל השאלה:
אוי שיט
אוי שיט
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
אין את אובססיבית אני אמרתי את זה תמיד תביא לבנאדם לישון תאמיני לי עם הייתי יוצאת היית יודעת את זה ודרך אגב אמרת שיש לך מעקב עלי חחח
פאדיחושש
שואל השאלה:
יו חם לי תמחקו תשאלה
יו חם לי תמחקו תשאלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואת יכולה להגיד שאת ישנה לפניי זה בסדר גמור להודיע לי
ואת יכולה להגיד שאת ישנה לפניי זה בסדר גמור להודיע לי
אנונימית
מי מודיע שהוא נירדם
את ידעת שחזרתי מהעבודה
טוב זה רק סימן שהיא אוהבת אותך אל תכעסי עליה
חחח