4 תשובות
זה באמת מבאס, אבל אין מה לעשות
לא יכלת לצפות ממנה להשאר ערה עד 3 ולקחת אותך
תשמחי מהכיף שהיה לך עד אז, יהיו עוד ימי הולדת
לא יכלת לצפות ממנה להשאר ערה עד 3 ולקחת אותך
תשמחי מהכיף שהיה לך עד אז, יהיו עוד ימי הולדת
לא יכלת לחזור ברגל עם חברות שלך או להישאר לישון שם?
אין לך מה לבכות, יהיו עוד הרבה ימי הולדת ואמא שלך ממש לא אשמה.
יש לה עבודה מחר והיא צריכה ללכת לישון מוקדם.
אין לך מה לבכות, יהיו עוד הרבה ימי הולדת ואמא שלך ממש לא אשמה.
יש לה עבודה מחר והיא צריכה ללכת לישון מוקדם.
זאת באמת סיטואציה מבאסת
מבינה אותך...
אבל טוב שאת לפחות מבינה גם את הצד של אמא שלך כאן
תוסיפי על זה ותפרגני לעצמך שאת יצאת ממש מתחשבת באמא שלך פה ושיש הרבה נוער שהיו עושים להם בעיות רציניות אחרכך אבל את לא מאלה את אחלה, קחי את זה בשמחה שזה מקל עליה גם.
תסבירי לה בצורה יפה שאת מבינה אותה אבל שהיית רוצה שבפעם הבאה שיזמינו אותך אז שתסדרו משהו שכן תוכלי להישאר עד יותר מאוחר, אין סיבה שהיא לא תקשיב לך ותתאמץ יותר לעזור לך בזה אם תבקשי יפה, כמו שהתחשבת בה אז שתנסה לסדר משהו גם בשבילך לגבי זה
דבר שני, אני מבינה את הביאוס שאת מרגישה שפספסת את הכיף איתן והקנאהה שאת רואה את כל הסטוריס האלה אבל אחת הדרכים הכי טובות לצאת מהבאסה זה לחשוב למה זה דווקא טוב, למה עדיף שכן היית חוזרת בשעה הזאת עם אמא שלך ולכי תדעי אולי לא באמת היה לך כיף אם היית נשארת שם כלכך הרבה שעות בעיקר כי זה פעם ראשונה, אולי היית מתעייפת ורק רוצה לחזור הביתה וסובלת עד שתסתיים המסיבה, ותסתכלי על חצי הכוס המלאה לפחות הזמינו אותך! ועוד יזמינו אותך מלא אל תדאגי! (: אני גם הייתי בטוחה שלא יהיו לי שוב הזדמנויות במקרים כאלה, ובסוף היה ויש הרבה יותר ממה שאיי פעם חלמתי, את גם יכולה ביום הולדת שלך לעשות משהו כזה ואז עוד יותר יהיה לך כיף כי גם יתמקדו בך ויברכו אותך ויתנו לך מתנות חח.
ובואי אני אגלה לך משהו, אחרי כמה ימים במילא זה לא יהיה בראש שלהן אותו הערב וזה גם לא יפריע לך כי זה כבר עבר במילא, תזכרי את זה.
עוד משהו שאת יכולה לעשות זה לקחת את זה באיזי ולהיות דווקא ממש שמחה בשביל אותה אחת שיש לה יום הולדת אני יודעת שזה קשה מתחושה כזאת שאת לא איתן לשנות את זה לפרגון אבל זה אפשרי ואת בהחלט יכולה לעשות את זה, וזה גם הדבר הנכון לעשות בסיטואציות כאלה, מניסיון של הרבה מצבים כאלה אם תלמדי את עצמך לשמוח בשביל אחרים ולפרגן זה יחסוך לך כלכך הרבה כאב! וגם להסתכל על הצד החיובי שיצאת מתחשבת ולפרגן לעצמך על זה ולהגיד לעצמך שלא נורא, פעם הבאה יהיה יותר כיף חח.
אל תקחי את זה קשה בכלל, זה במילא רק ערב אחד שעוד כמה זמן יישכח, היית גם בחלק מהמסיבה ובדרך כלל ההתחלה זה החלק הכי משמעותי ואחרכך זה כבר משעמם חח למרות הקינוחים והסרטים, וגם אחרכך אפילו בסרטים קשה להישאר ערים וזה סתם סבל חח.
והיי תסתכלי על העובדה שהזמינו אותך! (: ועדיין היית שם זה ממש אחלה, תתמקדי בזה כי תכלס זה באמת מה שצריך להתמקד בו.
גם לא משנה איך זה נראה באינסטגרם תמיד מייפים שם הכל וזה לא באמת כזה משנה כמו שעושים מזה, קחי את הכל בסבבה ובידיעה שיהיו לך עוד מסיבות ימי הולדת ובילויים ומקומות להיות בהם ושגם במילא המסיבה נגמרת עוד כמה זמן, ופרגני לעצמך על ההתחשבות, תכלס זה ממש לא נורא.
מבינה אותך...
אבל טוב שאת לפחות מבינה גם את הצד של אמא שלך כאן
תוסיפי על זה ותפרגני לעצמך שאת יצאת ממש מתחשבת באמא שלך פה ושיש הרבה נוער שהיו עושים להם בעיות רציניות אחרכך אבל את לא מאלה את אחלה, קחי את זה בשמחה שזה מקל עליה גם.
תסבירי לה בצורה יפה שאת מבינה אותה אבל שהיית רוצה שבפעם הבאה שיזמינו אותך אז שתסדרו משהו שכן תוכלי להישאר עד יותר מאוחר, אין סיבה שהיא לא תקשיב לך ותתאמץ יותר לעזור לך בזה אם תבקשי יפה, כמו שהתחשבת בה אז שתנסה לסדר משהו גם בשבילך לגבי זה
דבר שני, אני מבינה את הביאוס שאת מרגישה שפספסת את הכיף איתן והקנאהה שאת רואה את כל הסטוריס האלה אבל אחת הדרכים הכי טובות לצאת מהבאסה זה לחשוב למה זה דווקא טוב, למה עדיף שכן היית חוזרת בשעה הזאת עם אמא שלך ולכי תדעי אולי לא באמת היה לך כיף אם היית נשארת שם כלכך הרבה שעות בעיקר כי זה פעם ראשונה, אולי היית מתעייפת ורק רוצה לחזור הביתה וסובלת עד שתסתיים המסיבה, ותסתכלי על חצי הכוס המלאה לפחות הזמינו אותך! ועוד יזמינו אותך מלא אל תדאגי! (: אני גם הייתי בטוחה שלא יהיו לי שוב הזדמנויות במקרים כאלה, ובסוף היה ויש הרבה יותר ממה שאיי פעם חלמתי, את גם יכולה ביום הולדת שלך לעשות משהו כזה ואז עוד יותר יהיה לך כיף כי גם יתמקדו בך ויברכו אותך ויתנו לך מתנות חח.
ובואי אני אגלה לך משהו, אחרי כמה ימים במילא זה לא יהיה בראש שלהן אותו הערב וזה גם לא יפריע לך כי זה כבר עבר במילא, תזכרי את זה.
עוד משהו שאת יכולה לעשות זה לקחת את זה באיזי ולהיות דווקא ממש שמחה בשביל אותה אחת שיש לה יום הולדת אני יודעת שזה קשה מתחושה כזאת שאת לא איתן לשנות את זה לפרגון אבל זה אפשרי ואת בהחלט יכולה לעשות את זה, וזה גם הדבר הנכון לעשות בסיטואציות כאלה, מניסיון של הרבה מצבים כאלה אם תלמדי את עצמך לשמוח בשביל אחרים ולפרגן זה יחסוך לך כלכך הרבה כאב! וגם להסתכל על הצד החיובי שיצאת מתחשבת ולפרגן לעצמך על זה ולהגיד לעצמך שלא נורא, פעם הבאה יהיה יותר כיף חח.
אל תקחי את זה קשה בכלל, זה במילא רק ערב אחד שעוד כמה זמן יישכח, היית גם בחלק מהמסיבה ובדרך כלל ההתחלה זה החלק הכי משמעותי ואחרכך זה כבר משעמם חח למרות הקינוחים והסרטים, וגם אחרכך אפילו בסרטים קשה להישאר ערים וזה סתם סבל חח.
והיי תסתכלי על העובדה שהזמינו אותך! (: ועדיין היית שם זה ממש אחלה, תתמקדי בזה כי תכלס זה באמת מה שצריך להתמקד בו.
גם לא משנה איך זה נראה באינסטגרם תמיד מייפים שם הכל וזה לא באמת כזה משנה כמו שעושים מזה, קחי את הכל בסבבה ובידיעה שיהיו לך עוד מסיבות ימי הולדת ובילויים ומקומות להיות בהם ושגם במילא המסיבה נגמרת עוד כמה זמן, ופרגני לעצמך על ההתחשבות, תכלס זה ממש לא נורא.
שואל השאלה:
וואו אימאלה, תודה לך❤❤
וואו אימאלה, תודה לך❤❤
אנונימית