12 תשובות
ממליץ פנים מול פנים
כן ולבקש לדבר ב 4 עיניים
כן
לא חחח 1 בלילה
בברכה, לחם פיט.
תעשה את זה!
מן הסתם שזה לא יקרה לבד.
לא באחת בלילה
יש סיכוי שתתחרט בבוקר
לא. תעזור אומץ ותגיד לו בפנים
תעשה מחר בצהריים עדיף
תמיד כן לשתף ברגשות
לאנשים יש יותר פתיחות וכנות בלילה
אבל עדיף פנים מול פנים היא תעריך אתזה יותר
לך על זה :)