12 תשובות
למה אני ער עכשיו
שואל השאלה:
אולי כדאי שתצאו
אולי כדאי שתצאו
אנונימית
מה אני עושה עם החיים שלי
נראלי אני מתחיל להיות עייף
לראות סרט או לישון?
אמא שלי הולכת לראות אותי ולשאול מה אני עושה בשעה כזו
יש לי פיפי, לקום או להתעלם כאילו הוא לקיים ולישון אבל אני יודעת שבסוף אני אקום אבל חם לי מתחת לפוך
הדלת נעולה?
שווה לקום לבדוק ?
אבל קר ליי
שווה לקום לבדוק ?
אבל קר ליי
למה יש לי עוגיה ביד פאקינג ארבע לפנות בוקר
אני רוצה שיהיה קיץ כי אני ממש רוצה לקחת חלק במחאת השרמוטות.
וזה די הגיוני כשהוטרדתי ואני פוחדת להיות מוטרדת שוב.
וזה די הגיוני כשהוטרדתי ואני פוחדת להיות מוטרדת שוב.
מה אני עונה לה ולמה שלחתי לה את זה מלכתחילה?
אני רוצה מישהו שיאהב אותי
אנונימית