5 תשובות
לא קשה בכלל,נוהגים כרגיל.
תעשי כי בחיים האמיתיים תצטרכי לנהוג גם בגשם אז יהיה לך אחלה של תרגול
בוודאי שכדאי לעשות, להפך יקירה זה רק יכין אותך למצב שהטסט שלך יהיה בגשם או למקרה שאחרי קבלת הרישיון - את תנהגי בגשם, הגשם לא יפגע בך וזה לא באמת קשה, זה ממש מצוין לתרגל כך תרכשי ניסיון לעתיד, אני ממליצה לך מניסיון אישי.
לא כל כך קשה, ואני דווקא הייתי מציעה שתנסי, זה יכין אותך לזמן שיהיה לך רישיון ותצטרכי לנהוג בגשם.
מה שחשוב לזכור זה פשוט לעשות הכל טיפה יותר לאט.
בלימוד נהיגה את חייבת לפחות פעם אחת להתמודד עם גשם