10 תשובות
שניהם לא כלכך כןאבים אבל בדיקת דם קצת יותר
שניהם כואבים באותה מידה
לא יודע את האמת, אותו כאב
שואל השאלה:
מה יותר
מה יותר
שואל השאלה:
בטוח
בטוח
לדעתי חיסון
בדיקת דם. חיסון אני לא מרגיש בכלל.
בדיקת דם שואבים ממך דם ותוך כדי אתה מרגיש חולשות וזה נוראי וזה ממש לא נעים וזה תלוי גם כמה דם לוקחים ממך, זריקה זה טיפה זה באמת שנייה ולא כואב
תלוי איזה חיסון
נגיד עשיתי חיסון פפילומה וזה ממש כואב
וגם פעם אחת עשיתי חיסון לטטנוס ולא כאב בכלל
ובדיקת דם בכללי זה דקירה קטנה בקושי מרגישים משהו
נגיד עשיתי חיסון פפילומה וזה ממש כואב
וגם פעם אחת עשיתי חיסון לטטנוס ולא כאב בכלל
ובדיקת דם בכללי זה דקירה קטנה בקושי מרגישים משהו
אנונימית
אנ לא יודע בכלל מה ההבדל
באותו הנושא: