19 תשובות
התנשקנו...
אנונימית
בדרכ אחרי נשיקה
שואל השאלה:
ואחרי כמה זמן התנשקתם?
אחרי כמה זמן שמה? שהיה לנו קראש אחד על השנייה? חודשיים בערך
התנשקנו.. באותו יום שנפגשנו.. אנחנו ביחד 4 שנים
התנשקנו.. אה רגע לא התנשקתי
שאלתי אותו אם אנחנו זוג, והוא אמר שכן... ואני כזה אוקי.
נפרדנו אחרי חודש וחצי, יש לציין.
זה כשהוא היה ברחוב קטן ובוכה אני מדבר כמובן על החתול המת שלי.
כשאכלתי לה את הריבה
בחיבוק הראשון פשוט הרגשתי שזה מה שחיפשתי
זאת אהבה אמיתית^ חחח
(הולכת על החוף)
לא הבנתי כלום.
כשעוד היינו ביחד, פשוט כשהצגתי אותו מול ההורים שלי אמרתי שהוא החבר שלי
אממ...לא קרה דבר כזה אצלי...

עריכה: כמו מי שאמרה מעליי...אני גם בוכה על זה שאין לי חבר
הוא הציע לי והסכמתי הוא ניסה לנשק אבל התביישתי ובפועל התנשקנו אחרי שבוע וביום שנהיינו ביחד דיברנו על זה ממש קצת כי היינו מובכים אבל זה היה הרגע שהבנו שאנחנו זוג
שאלה טובה אני יגיד לך כשאני יראה אותה