4 תשובות
נשבע קראתי את זה אתמול
שרטת אותי לרגע
כנראה שעבר עליה יום קשה, העיקר שאתה שם איתה, זה כבר עוזר
דה ז'ה וו...בטוח שקראתי משהו מאוד דומה אתמול...
בכל מקרה- שניכם קושקושנים,מאמין שזה דמעות של אושר שהיא איתך, ואם היא לא הייתה ישנה כנראה שמשהו היה באמת מפריע לה, אל תחשוב שזה בגללך, שמור עליה, בהצלחה
בכל מקרה- שניכם קושקושנים,מאמין שזה דמעות של אושר שהיא איתך, ואם היא לא הייתה ישנה כנראה שמשהו היה באמת מפריע לה, אל תחשוב שזה בגללך, שמור עליה, בהצלחה