15 תשובות
להתקשר למשטרה
אמאלה מי זה ולמה בשעה כזאת את לבד בבית אל תפתחי ואל תגידי כלום שיחשוב שאין אף אחד בבית ותתקשרי לאמא שלך תגידי לה ותדרשי לדעת מי זה
פחח המשטרה לא תעשה כלום
עדיף לך אם כבר להתקשר לשכן/קרוב משפחה שגר לידך
להתקשר למשטרה!.
ולאמא שלך.
תעדכני.
אין לך אחים?
היא לבד בבית היא כתבה את זה.
אם אחותי הייתה מתקשרת אליי אומרת לי דבר כזה הייתי רץ
לחכות שילך ולהתקשר לאמא ולמשטרה
תנעלי גם את המנעול העליון
ותתקשרי לאחד השכנים
מה היה בסוף?
נראלי שזה ספאם,אבל בכל מקרה להתקשר למשטרה ואיפה כל המשפחה שלך בשעה כזו? או פשוט לא לפתוח את הדלת ולהתקשר לאחד ההורים
עבר שעתיים מאז,מה קרה בסוף??
נו מה קרה?