5 תשובות
יש לי עוד דרך
אנונימית
יש לי עוד דרך
אבל אני בוגרת לגילי אני סתם מראה שלא לפעמים
יש לי עוד הרבה דרך
אני חושבת שחצי חצי , אני יכולה להיות בוגרל מאוד אבל גם יכולה שלא - אני מקווה שאשאר ככה כי לפעמיים זה כיף לא להיות בוגרת ולעשות שטויות, אני אוהבת את זה , אני יודעת להיות בוגרת כשצריך וכשלא אני נהנת גם לא להיות לפעמיים .
תמיד הייתי והרגשתי הרבה יותר מבוגרת מאנשים בגילי .
אבל כן , אני מניחה שיש לי עוד דרך ארוכה .
הכול תלוי באיך רואים "התבגרות"