8 תשובות
מעריכה ומכבדת, עושים עבודה טובה
שואל השאלה:
יופי כל הכבוד זה מה שרציתי לשמוע ולא לראות מושפלים רושמים מדינה של מנאייקים
אנונימי
מה נגד? אתה בעד מדינה של אונס, רצח, גניבות והתעללות בלי פיקוח?
אנונימית
כן אני נגד כל הרעיון הזה של משטרה בכללי
מעריכה אותם. העבודה הזאת היא על גבול ההתנדבות, עבודה ממש גרועה ואנשים עובדים בה בכל מקרה כדי לעזור למנוע פשע ולשפר את המחיה.
עושים את העבודה שלהם. אולי יש קצת בעיות פה ושם אבל אנחנו צריכים להגיד תודה עח זה שהם פה ועל מה שהם עושים אחרת המצב היה גרוע מאוד
הם עושים אחלה עבודה