9 תשובות
"צריך"? זה בחירה שלו.. לא חושבת שהוא חושב על זה בכלל.
שואל השאלה:
אבל למה הוא לא מתייג אותי?
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו שזה רק אינסטגרם היום יש לזה הרבה משמעות
אנונימית
כולה תיוג באינסטגרם אחותי..
שואל השאלה:
זה לא צריך לבוא ממנו??
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אבל התיוג הזה אומר הרבה...
אנונימית
זה מבחינתך מה שיגדיר אותכם כחברים?
למה זה הכרחי זה רק תיוג
זה לא חייב לבוא ממנו כי זה לא ככ הכרחי לא כל בן שיש לו חברה מתייג אותה בתמונות שלו, מה זה כיתה ו'
שואל השאלה:
ממש לא...אבל בדרך כלל כולם מתייגים את חברה שלהם אז למה הוא לא מתייג אותי?
אנונימית
באותו הנושא: