13 תשובות
כי זה חמודד
חחח זה חמודד
זה חמוד
שואל השאלה:
מי שרוצה אני אביא לך סווטשרט חחח
מי שרוצה אני אביא לך סווטשרט חחח
כי זה חמוד.
פחח יש לי כבר הכל אני קונה רק פוטרים של גברים
אוו אני : )
כי אתה חתיך וסווטשרטים של חתיכים זה כיף
אנונימית
תביא לי אני גם ככה חולה
כי זה חמוד וגם בנות אוהבות ריח של בנים (ריח של בושם לבנים וכאלה)
כי זה כיףף ונוח שזה גדול כזהה וזה גם כזה מגניב
בדרכ אצל זוגות זה ממש כיף כי זה גם יותר גדול (בדר"כ) וגם כי יש על זה את הריח של הגבר וזה פשוט ממכר
אנונימית
כי זה מראה שאתה מתחשב ונדיב
באותו הנושא: