25 תשובות
אנחנו די חלק מהדור הזה,
ואני מאמין שעל כל דור אמרו "איזה דור חרא".
מחזקת אותך.
אביב גפן אמר שאנחנו דור מזויין אביב גפן צדק
יותר מדי טכנולוגי
לא דור חרא,
אפשר לנצל את כל הטכלוגיה של היום לטובה ולרעה.
אבל הרבה דברים הלכו לאיבוד.
שואל השאלה:
שמתי את צארלי בפרופיל כי זה אחלה תמונה ולא בחרתי סתם תמונה חחח והיא לא מעלה תכנים מיניים לטיקטןק היא רקדנית וזה סתם תמונה שאהבתי
לא טןב
דור ללא כבוד ואחריות, דור מיני, טיפשי.
אנונימי
מזעזע
האמת שיש המון דברים שגורמים לי להתבייש שאני חלק מהדור הזה.

ילדים שלא מכבדים מבוגרים.
הורסים כל דבר טוב.
אלימים כלפי בחורות ובכלל.

אבל יש גם המון דברים שגורמים לי להיות שמח שאני חלק מהדור הזה.

הטכנולוגיה השתדרגה בגללנו.
יש יותר מודעות לעולם.
יותר מקבלים אחד את השני.
אי אפשר להגיד משהו כללי על ככ הרבה אנשים, לכל אחד יש אופי שונה, כל אחד מתנהג שונה, כולנו ביחד יוצרים דור שלם. אני יכולה לדבר על המיעוט הקיצוני שהוא החלק הבולט וגם המדורדר, אבל בכל דור היו כאלה, יהיו כאלה ויש כאלה. יש גם את החלק הלא מדורדר והאיכותי אבל איכות זה עניין יחסי, חלק יגידו שלשמוע עומר אדם זה איכותי וחלק יגידו שלשמוע שלמה ארצי זה איכותי(רק דוגמא), מה שאני מנסה להגיד זה - הדור שלנו מלא בהכל, כל אחד יכול לבטא את עצמו ולהיות פתוח, כמובן שיש בו גם חלקים פחות טובים, כמו בכל דור.
סתום בומר
אני אדבר על הטיק טוק
אפליקציה לא מעניינת במיוחד ולא מבינה איך כולם התמכרו אליה
ובקשר לשאלה יש דברים טובים ויש דברים פחות טובים
אני חושבת שעל כל דור אמרו איזה דור חרא הוא. בסופו של דבר זה הדור שיציל אותנו.
די להתמרר כבר יואו אלוהים
שיואו איזה מפציצנים ממורמרים
אין מה לעשות זה הדור, תתמוד וטיק טוק זה אחלה דבר זה שיש שם אנשים מפגרים זה לא אומר, בכל רשת חברתית יש דברים גסים ואין איך לברוח
חלק טוב והרוב חרא.
כולם אומרים שהדור שלנו נוראי,אבל זה לא ככ נכון.
יש לדור שלנו גם יתרונות וגם חסרונות.
נוראי. מרחמת על מי שנולד בשנים האחרונות וגודל בדור כזה
אנונימית
הימים של פסטיגל פנטזיה התפוגגו עם השנים ולעולם לא יחזרו לצערי
צודקת לגמרי