התחברות
הרשמה
רק כאלו שהיו בפסטיגל ויכול להגיד לי עם אפשר להיכנס לפסטיגל בלי להדפיס את הכרטיסים ששלחו לטלפון המשך בתיאור
כיאלו שהשומר יראה מהטלפון ויכניס אותנו
28 בדצמבר 2019, 17:52
פסטיגל
כרטיסים
חנוכה
תשובה אחת
לא
T
Tomui
באותו הנושא:
איזה פסטיגל הכי אהבתם מכל השנים האלה שהיו ?
איזה שיר מכל הפסטיגלים שהיו עד היום אתם הכי אוהבים?
אחותי רואה את ההצצה לפסטיגל החדש ואני נזכרת מתי שהיו פסטיגלים נורמלים, מתי לדעתכם הפסטיגלים התקלקלו?
למה הפסיקו בפסטיגל לקחת שירים באהגלית שהיו להיטים של אותו זמן ועכשיו לא?
יש פה כאלו שהיו דתיות וחזרו בשאלה?
החלטתי להיות אח טוב ולקחת את אחותי לפסטיגל, אז השאלה שלי לאנשים שהיו בפסטיגל, כמה עולים הדברים שם? ואיזה דברים מוכרים שם?
מישהו היה בפסטיגל ויכול להגיד לי איך היה? מבחינת הכל
בנים יש לכם סטוקריות באתר או כאלו שהיו מאוהבות בכם או עדיין?
יש לכם משפט שאני יכול להגיד לכתה שהיו צבועים אליי?
מישהו שהיה בפסטיגל ומכיר את השמות של השירים שהיו (של עידן רייכל)?
מי עוד חושב שבפסטיגל הבא צריך שהוא יהיה בנוי מרוב הכוכבים של פעם והמסרים שהיו פעם? הפסטיגלים רק מתדרדרים..